HTML

Górcső alatt a boncasztalon



Muity Mijo vagyok.
Baján élek.
Már, ha ezt bozgorként élve, életnek lehet nevezni.
Nemzetiségemre tekintettel bunyevác vagyok.
Bunyevác vagyok, de Magyarországon nem gyakorolhatom nemzetiségi jogaimat.
Ez az ország diszkriminatív módon szabotálja népem létjogosultságát.
EU tagállamként, egy állítólagos demokráciában.

Egyéb blogjaim:

BUNYEVÁC HOLOKAUSZT

MENTSÜK MEG EGYÜTT A BUNYEVÁC NÉPET!


Creative Commons Licenc
Ez a Mű a Creative Commons Nevezd meg! - Így add tovább! 2.5 Magyarország Licenc feltételeinek megfelelően szabadon felhasználható.

Friss topikok

Linkblog

2006.12.27. 23:28 Muity Mijo

Bemutatkozás



Muity Mijo vagyok.
Baján élek.
Már, ha ezt bozgorként élve, életnek lehet nevezni.
Nemzetiségemre tekintettel bunyevác vagyok.
Bunyevác vagyok, de Magyarországon nem gyakorolhatom nemzetiségi jogaimat.
Ez az ország diszkriminatív módon szabotálja népem létjogosultságát.
EU tagállamként, egy állítólagos demokráciában.

Van még egy blogom: BUNYEVÁC HOLOKAUSZT


 

5 komment

Címkék: jog holokauszt baja bunyevác nemzetiségi mijo diszkriminatív


A bejegyzés trackback címe:

https://mijo.blog.hu/api/trackback/id/tr5024627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiss Dezső · http://szornyuseges.blogspot.com 2008.10.28. 14:28:27

Ne sírjál barátom, a csetnik haverjaid sokkal inkább sárba tiporják a délvidéki magyarokat, pedig sokkal jelentősebb kisebbség, mint a csonkaországi bunyevácok.

Téged mikor vertek meg magyarok pusztán azért, mert te nem vagy az? Hányszor fújták a házad falára, hogy halál a szerbekre?

Abban egyébként maximálisan egyetértek veled, hogy ez az ország elnyomja a nemzeti öntudatot; mindenekelőtt a magyart.

Mijo 2008.10.28. 18:35:25

Aham ...

Figyelj "szörnyűséges"!

1. Te nem ismered az én haverjaimat, ergo - ha akadnak páran - nem tudhatod kifélék, mifélék!
2. Legfeljebb nagyságrendjében jelentősebb.
3. Belügyi problémánkról történő figyelemelterelés bejáratott frázisait jól betanultad.
4. Igen, a magyart ... is.

Mijo 2008.10.28. 21:15:20

"A szörnyűséges Kiss Dezső"!

Elsőre még ám legyen.
De a második "hozzászólásod" alapján úgy tűnik, te inkább csak provokálni kívánsz.
Erre én viszont nem leszek vevő.
Amúgy meg ajánlom olvasd el figyelmesebben miről írok, és akkor nem jössz olyasmivel, mint amit most kimoderáltam.

Kiss Dezső · http://szornyuseges.blogspot.com 2008.11.03. 16:35:06

Kedves Mijo, eszemben sincs provokálni. Én csupán hasonlóan elkeseredett vagyok, mint te. És mellette magyar. Látod, neked az is provokáció, ha egy magyar a saját (megmaradt/meghagyott) hazájában magyarul létezik, gondolkodik és érez.

Mijo 2008.11.04. 12:36:35

És szerinted, Kiss Dezső, én mi a lófax vagyok, nem magyar?
Mennyivel vagy te magyarabb, mint én? Semennyivel!

Amúgy meg ne csúsztass, a linkedet azért töröltem, mert tartalmában sértő és részrehajló. Vitát eről nem kívánok folytatni, úgyhogy ne is ragozd, ha megkérhetlek!
süti beállítások módosítása